Sivut

Vierailija/Lukija

Kiitos kun vierailet sivuillani.

Jokaisen vierailijan/lukijan kommentit ovat minulle tärkeitä.
Niistä saan lisää intoa tehdä näitä asioita mistä nautin.

Lisäksi kaikki sivulla olevat runot ovat itse keksimiäni, joten toivon ettei niitä käytetä ilman minun lupaani.

tiistai 21. syyskuuta 2010

rakkaus


Lapset leikkivät pihalla onnellisina, elämän ensi askeleita.
Olisiko meidänkin tulevaisuus onnea täynnä.
Ja niitäkin onnen hetkiä, kun saisimme viimein pitää lastamme sylissä.

Vai hukummeko maailman turhuuteen, unohdamme tärkeimmän, rakkauden. Vaikka toisillemme luvattiinkin toisin käsi sydämellä.

Uskon meihin 
sillä tiedän meidän kulkevan sitä kivikkoista tietä yhdessä.
Huonoimmillasi tiedän ettet voisi kuvitella elämää ilman minua,
sillä minäkin rakastan sinua.

Ja ilman sinua olen hukkunut maailman turhuuteen, 
vain yksin sinä annat minulle voimaa  palata takaisin valoon!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti