Sivut

Vierailija/Lukija

Kiitos kun vierailet sivuillani.

Jokaisen vierailijan/lukijan kommentit ovat minulle tärkeitä.
Niistä saan lisää intoa tehdä näitä asioita mistä nautin.

Lisäksi kaikki sivulla olevat runot ovat itse keksimiäni, joten toivon ettei niitä käytetä ilman minun lupaani.

maanantai 20. syyskuuta 2010

Lumottu.

Olen kauan etsinyt sitä lumoavaa tunnetta,
niitä taianomaisia katseita, sitä kuinka sydän lyö yhä lujemmin 
ja saa jalat lähtemään alta,
tuntemaan kaiken liian mahdottomaksi, ollakseen edes totta.

Se miten katsot minua, miten rakastat minua, miten kohtelet minua 
on kaikista maailman kaunein lahja.
Kaikki murheet katoaa hetkessä, kunhan saan olla vierelläsi ainiaan.
Nähdä hymysi, rakkauden joka sulatti tämän jäätyneen kallion.

Yhdessä luomme onnemme, joka on rikkomaton. 
Se tunne, joka tulee sisimmästä, on rakkaus.
Olet minulle kaikkein rakkain, ja kaikesta selviämme yhdessä.

Kunhan muistamme ne vaikeimmatkin hetket ja ne mikä sai meidät
luottamaan siihen, että rakkaus pysyy aina, mitä tapahtuukaan.

<3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti