Sivut

Vierailija/Lukija

Kiitos kun vierailet sivuillani.

Jokaisen vierailijan/lukijan kommentit ovat minulle tärkeitä.
Niistä saan lisää intoa tehdä näitä asioita mistä nautin.

Lisäksi kaikki sivulla olevat runot ovat itse keksimiäni, joten toivon ettei niitä käytetä ilman minun lupaani.

torstai 31. tammikuuta 2013

Kirjoitus vimma

Mulla on parina päivänä ollu semmoinen olo, että tekisi mieli kokoajan kirjottaa jotain.
Mutta mitä?
Mun "kirja" on vähän kesken jäänyt enkä nyt ole päässyt eteenpäin paljoa.
Olen jäänyt jumiin nimeen, kun pitäisi keksiä kansainvälinen pojan nimi.

Tämä on se vihko johon olen kirjoittanut alustavasti.
Tällä hetkellä sivuja on 168, mutta vihko ei ole
sentään A4 kokoinen. =)

Tai tässä kertomuksessa mies on aikuinen.
Mietinnässä on ollu Alec, Alex, Luka.
Mut siinä ne. c[=
Ja en tiedä pitäisikö nimen sointua Josh nimen kanssa, joka on hänen veljensä.
Kihlattuni ehdotti ihan tyhmiä nimiä, jotka ei yhtään sopinut siihen kertomukseen. ='D

Jos jollakin olisi hyviä nimiä, jotka sivuilleni eksyy niin olisi suuri helpotus
jos kertoisitte myös minulle. =)


Sit on tehny mieli kirjottaa monta runoakin,
mutku ei ne lauseet niin vaan tonne päähän tule. :D

Ehkä mä ny hetkeksi keskityn toiseen blogiini,
jos sit askartelusta saisin inspistä ja enempi kerrottavaa tänne! :)

Ja mukavaa tulevaa viikonloppua kaikille!
Minulle tulee mahtava viikonloppu, kun rakkaani muuttaa lauantaina
viimein lähemmäksi minua. ♥

ps. Jos haluatte tietää lisää minusta, olen tehnyt sivun yläreunaan "minä" valikon.
Tässä linkki http://tunteidentaival.blogspot.fi/p/rakkausrunot.html

xoxo MERRJA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti